Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за алфа 156 2.0 селеспиид

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за алфа 156 2.0 селеспиид

    На място като включа на скорост се тресе колата, като е на нулева работи нормално, в движение също работи нормално, какво може да е?
    Това стана вчера. Може ли ниакой да помогне със съвет.

  • #2
    Re: Въпрос за алфа 156 2.0 селеспиид

    Ами напиши и годината, иначе тия след 2002 май, не създават проблеми, поне големи де
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • #3
      Малко се преексспонира темата с годината на производство на робота. сега вече стана и 2002... Робота принципно при добро обслужване не създава абсолютно никакви проблеми. Както и да е...
      Колега ако напишеш малко повече подробности няма да е излишно. Не видях и точно коя година е колата. Като начало бих те посъветвал да извадиш куплунга на робота и да го почистиш с контакт спрей или вездесъщото ВД40. Като се замисля е възможно да имаш проблеми и с управлението на съединителя и колата да се опитва веднага да тръгне без да си и подал газ.Напиши все пак подробности как се държи.....освен че тресе.
      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
      sprint tropheo
      155/1.8
      156/2.0 Selespeed

      Comment


      • #4
        А каква е вероятността да прави така, ако робота се нуждае от "обучение"?
        Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
        Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
        Alfa Romeo 90 2.0 '87
        sigpic

        Comment


        • #5
          Възможно е, но информацията е много оскъдна. Твърде вероятно е една диагностика с изчистване на грешки на робота да свърши работа..-ВАНТО...
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #6
            Днес бях във Ванто, при Боян, оказа се че трябва обучение на робота и центровка на лоста за управление на съединителя. Всичко беше ОК. Боян, тъй като е свалена тръбата на въздуховода реши да почисти клапата и стана друго нещо започна при сприало полужение да държи високи обороти 2000 пада на 1500 и пак ги дига, няма грешшка на компа. Сменихме дебитометъра. С новия и стария е едно и също.Свали клапата и дросела почисти ги, и пак същото, остана за след празниците. Някой да знае случайно да има бушон на дебитометъра?, колата е юни 1999, 1,5 година я карам, не съм имал никакжи проблеми досега, никога не са се изменяли оборотите така на празен ход, какво стана с едно почистване на клапата така и не разбрахме, инацхе в движение няма никакъж проблем, забравих проверихме и двигателя на празен ход със потенциометъра с екзаминера, работи нормално. Някакви идеи или насоки?

            Comment


            • #7
              тъй като е свалена тръбата на въздуховода реши да почисти клапата и стана друго нещо започна при сприало полужение да държи високи обороти 2000 пада на 1500 и пак ги дига, няма грешшка на компа.
              Когато сменях термостат пак се сваля въздуховода и като закачихме всичко, се получи твоята ситуация.
              Бяхме разбутали жилото на газта и не бяхме закачили буксата на дебитомера!
              Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
              159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
              NEW 159 2.0 JTDm Black TI

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от dnv_soft
                Днес бях във Ванто, при Боян, оказа се че трябва обучение на робота и центровка на лоста за управление на съединителя. Всичко беше ОК. Боян, тъй като е свалена тръбата на въздуховода реши да почисти клапата и стана друго нещо започна при сприало полужение да държи високи обороти 2000 пада на 1500 и пак ги дига, няма грешшка на компа. Сменихме дебитометъра. С новия и стария е едно и също.Свали клапата и дросела почисти ги, и пак същото, остана за след празниците. Някой да знае случайно да има бушон на дебитометъра?, колата е юни 1999, 1,5 година я карам, не съм имал никакжи проблеми досега, никога не са се изменяли оборотите така на празен ход, какво стана с едно почистване на клапата така и не разбрахме, инацхе в движение няма никакъж проблем, забравих проверихме и двигателя на празен ход със потенциометъра с екзаминера, работи нормално. Някакви идеи или насоки?
                И аз съм имал същия проблем след почистване колата държеше 2000 като е студена а като загрее пада на 1500 и ги мени здраво. Попитах един познат и ми каза че трябва адаптация на дросела защото е заел ново положение след почистването и сага компа се шашка за това има проблем. Отидох в един сервиз на Бош и им казвам искам адаптация на компа а те почват да търсят пропуск на въздух по системата след това се съгласиха след като им обясних че съм чистил дросела и от тогава се е получило занулиха я направих една врътка пооправи се зачачиха я пак и за занулиха завъртях още 5 км и се оправи колата.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dnv_soft
                  Днес бях във Ванто, при Боян, оказа се че трябва обучение на робота и центровка на лоста за управление на съединителя. Всичко беше ОК. Боян, тъй като е свалена тръбата на въздуховода реши да почисти клапата и стана друго нещо започна при сприало полужение да държи високи обороти 2000 пада на 1500 и пак ги дига, няма грешшка на компа. Сменихме дебитометъра. С новия и стария е едно и също.Свали клапата и дросела почисти ги, и пак същото, остана за след празниците. Някой да знае случайно да има бушон на дебитометъра?, колата е юни 1999, 1,5 година я карам, не съм имал никакжи проблеми досега, никога не са се изменяли оборотите така на празен ход, какво стана с едно почистване на клапата така и не разбрахме, инацхе в движение няма никакъж проблем, забравих проверихме и двигателя на празен ход със потенциометъра с екзаминера, работи нормално. Някакви идеи или насоки?
                  След почистване на дросел и при абсолютно същите симптоми сменях МПХ. Като отворихме старото зъбчатките се бяха как да кажа "поизяли", изтъркали абе беше се преселило на едно по-добро място.
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                  ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                  Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря колеги за информацията, ще проверя и сменя всичко за което говорите !!!

                    Comment


                    • #11
                      Колеги, не се наложи да сменям нищо, оказа се настройка на дросел клапата на стенд, защото се е получило износване на някои части и компютъра за почва да смята грешно, сега колата работи отлично - 850-950 оборота на празен ход, а беше ужасно 2500 -1500, постоянно менене, след изчистжане на клапата. Оказа се че не трябва да се бърза с безразборно купуване на части и смени, които не водят до нищо. Всичко, което ми струва като пари тази настройка е 65 лв. Благодаря на всички отзовали се на въпроса ми !!! Мислех, че това менене, на оборотите няма лесно решение, а се оказа по-просто отколкото очаквах. Благодаря !!!

                      Comment


                      • #12
                        За пълнота да ви кажа: Моята 156 -ца е юни, 1999 2.0 селеспиид и дросел клапата ми е BOSCH 0 205 003 052. Това го давам за пълнота.

                        Comment

                        Working...
                        X